Isnin, 30 Disember 2013

IM BACK!

Wehee seminggu tak berblogging! Harini dah 30 december 2013, jadi aku malas nak update apa2 haha. boleh kan. Sebab nak update start 2014 ni terus. So ni la entri terakhir utk 2013. Apa2pun, banyak benda baru aku belajar tahun ni. Ada positif ada negatif, n semuanya bg pengajaran utk aku. Terima kasih utk semua yg terlibat dlm menceriakan 2013 aku ni yee. hee.

Ehem mood gedik sat. Utk khai, iloveyou. Hehe thanks utk semalam. Happy sgt. Skype tapi bercakap guna fon. ehehe PJJ cemni la kan..

Nampaknya tahun depan aku kena bertukar bilik duk dgn adek aku yg darjah 5 tulahh. sebab roomate dia , angah adik aku yg form 1 tahun depan dok hostel smkdsa, amy tu penakut gila so kena la tidur ngan dia. haih takpe2.Utk angah, selamat menjadi pelajar asrama ye, selamat belajar buat kerja sendiri. Kt rumah memang harap la nk tgk angah buat kerja. hee

Apa2pun, tadi dah start skolah dah sebenarnya , p cuci2 kelas, bersih2 kelas, siap dah semua. Hal2 lanjut nanti tahun depan lah aku cerita k! haha


chow, jumpa tahun depan. hee :*

1 Dah komen.. Anda?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...