Rabu, 28 Disember 2011

Yuhuu, tahun baru, azam pon baru!

hehee macam tak percaya esok dah pendaftaran kat sekolahh. cepat gileeee kann. apa2 pon, azam aku tahun lepas ada lagi yang belum tercapai.. sobsss.. so untuk tahun ni pulak, yeahh, semangattt!


motif gambar?

ok berikut adalah azam2 aku untuk tahun depann ^^V

RAJIN.
yeahh, perkara pertama mestilah rajin. dear Malas, pleaseee. jangan ganggu aku lagi. tolonglahh. aku dah pilih nak bersama rajin. get it? ok. sebab tahun depan aku nak amek PMR. tak boleh main2 lagi. nak study betul2, rajin2. nak dapat resultt, AAAAAAAA+. perghh kemain lagi... 

TAKNAK DAPAT MATH C/D LAGI
hahaa yeah aku memang lemahh gileeee math ni. tengok nombor pon aku dah pening kpale. ape kesal pulak x nak tambah z lah. adoii, tapi itu lah. kena blaja rajin2 lagi. tapi aku mengaku lah, aku blaja bukan sggh2 gila pon tahun ni, padan lah dapat c pon. sobss.. so sebab tu la nak rajen. Cukup lah dapat c,d.. takmau dah. nak A pulak. dah takleh sangat pon, B je lah. ekkeke



KURANGKAN ONLINE
yes the third one. kurangkan online. Sebab tahun ni memang aku dah banyak main.. so tahun depan, pleasee shah nur aryana, serious sikett. *baiklahhhhhh.. blog mesti aku jarang update nanti, sebab kalau slalu online pon jarang hapdate jugak. ngeh3. bukan pee, idea banyak tapi bukak new post je blur. boleg gitu? hewheww. Facebook, Tumblr, Twitter or whatever kena kurangkan.. Aku nak berkawan dengan buku lebih dari dengan mukabuku. hewheww ^^V


buat masa ni, tulah azam aku kot. Itu je yang aku teringat. hewhew. So uols , apa pulak azam korangg? Sama2 lah kita berusaha untuk berjayakan azam tu. berjayakan? ape punye ayat tu scha oii.. doakan aku ye kawann2 yang baik, cantik dan handsomee. yeahh chaiyok2! 

1 Dah komen.. Anda?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...